miercuri, 2 septembrie 2009

„Copilăria în siguranţă”, la final


Campania „Copilăria în siguranţă” se apropie de final.

Odată cu apropierea de sfârşitul sezonului estival şi al vacanţei de vară, campania „Copilăria în siguranţă” a intrat pe ultima sută de metri.

În ultimele zile ale campaniei, voluntarii vor continua discuţiile cu părinţii şi bunicii aflaţi pe plaja din Mamaia, oferind sfaturi privind măsurile pe care le pot lua pentru a preveni dispariţia minorilor şi pentru creşterea siguranţei copiilor în timpul navigării pe Internet.

„Ne bucurăm că şi în acest an, campania noastră s-a bucurat de succes printre părinţii aflaţi pe litoral. Există numeroase tentanţii şi copiii pot fi foarte uşor păcăliţi, dacă nu ştiu la ce pericole se expun şi nu ştiu cum să se protejeze. Şi este rolul nostru să îi ajutăm, să îi învăţăm şi să ne asigurăm totodată că ştiu ce trebuie să facă pentru a se feri de aceste pericole, atât în viaţa reală, cât şi online”, a declarat Sanda Foamete, Senior Education Manager – Microsoft România.

„Campania a reprezentat o nouă oportunitate pentru noi de a trage un semnal de alarmă cu privire la dispariţia copiilor, care a devenit o realitate îngrijorătoare în România şi vrem să mulţumim tuturor celor care ni s-au alăturat în demersul nostru de a-i determina pe părinţi să comunice mai mult cu copii pe această temă, reducând riscurile de dispariţie a minorilor”, a declarat Patrick Danilevici, director de comunicare FOCUS.

Campania „Copilăria în siguranţă” s-a desfăşurat cu sprijinul Microsoft România, Centrul Român pentru Copii Dispăruţi şi Exploataţi Sexual FOCUS, Inspectoratul General al Poliţiei Române şi Inspectoratul de Poliţie Judeţean Constanţa, Fundaţia Nadia Comăneci şi organizaţia Salvaţi Copiii.

Un comentariu: